tullumbaze

Alla inlägg under september 2010

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 18 september 2010 14:06

Har inte hänt så jätte mkt,

ialla fal inte så mkt som jag får skriva om.

Fick ialla fal veta en rolig sak i tisdags men får inte säga de en, så ni får vänta ;)) kanske säger det i veckan ;))<3

Bror på när de händer ;p<3

Aja ska snart fixa lite.

ikväll kommer Sanna, Elin o Frida hit :)

Blir att äta godiss ;) o kolla ¨på film,

eftersom jag e hund/katt vakt så kommer sanna för att hålla mig sällskap. och elin o frida kommer för att hjälpa mig :) <3

altså sannas storesyster o hennes kompis ^^ <3

Men skriver mer imorgon för orkar inte mer just nu <3

/Cicciii

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 14 september 2010 09:34

Idag så måste jag sätta upp lapparna om kattungen eftersom han måste få ett hem. Skulle gärna behållt honom. men eftersom vi har en hon katt o sen så har vi redan 2 hundar o 2 katter.

så nu ska jag hitta ett bra hem åt honom <3


Senare så ska jag till stallet :D men eftersom jag inte kan anstränga mig så ska jag bara rida lite lugnt, kanske longera henne. får se.


Aja på lördag ska jag kanske till grönan me BÄÄÄSTASTE sanna ju :D <3

x))

Så om de e fler som vill me så kom igen ;))

vi vet inte om vi åker lördagen elr söndagen men vi får se <33

Antagligen blir de söndagen för då stänger ju grönan.ö

elr de e sista dagen för iår man kan va där :oo <3


Nu ska jag väl snart gå då.

men men skriver mer ikväll <3

/Cicciii

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 12 september 2010 20:08

Jasper e till salu fortfarande.<3

Ras: Sebiriskkatt

Färg: röd/vit

Leveransklar om 3 veckor.

En helt jävla underbar katt.

Hane nyfiken o vill gärna va med när man kollar på tv eller gör nått.

han sitter o bara vill kramas.

Mejla mig om ni är intresserade.

Cicci.love.you@hotmail.com

Endas seriösa. Så får ni nummret där.

kommer lägga ut en annons i veckan så kan man läsa mer.

Lite bilder på han <3

  


        

 /Cicciii

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 12 september 2010 10:12

Har ju inte vart i stallet på över 2 veckor.

Har ju vart sjuk, Ska dit på tisdag. men kommer få ta det ganska lungt då.

För jag tappar andan när jag anstränger mig,

Riktigt jobbigt, hoppas de går över snart.

De va därför jag vart sjuk i onsdags, för när jag va iskolan så tappade jag andan, så kommer va lite hängig ett tag, men hoppas på att det går över snart.


Valparna.

Dom e helt underbara men riktigt jobbiga också.. hahah <3

Två av valparna e tingade o den sista är inte riktigt bestämmt en vem den ska till. men alla kommer få de jätte bra<3


Kattungarna.

Hahah dom börjar jag bli trötta på xdd hah <3

Men där e två tingade.

Den tredje har vi en som e intresseraad.

o den fjärde kanske jag ska få ha kvar :D <3

Hihii :p


Aja på torsdag har jag ju agilityn :D <3

Saknar det, får ta det ganska lungt men endå :))<3

^^)

/Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 11 september 2010 14:56

Jag har typp skit tråkigt just nu -.-'

Ville åka till stallet och fota sofiie på voltigen idag, men fick inte för

min syster o hennes pojkvän kom, sen så kommer ena valpen o kattungens ägare idag...

Så nu sitter jag bara här -.-

Aja kommer inte få göra nått på hela helgen för mamma säger att jag måste bli helt frisk eftersom jag vart sjuk i 2 veckor nu -.-'

Aha aja ska väl försöka fota valparna/ kattungarna imorgon om jag orkar.

Skönt är nu att alla valpar e sålda, o alla kattungar utom en..

Så om nn e intresserad?? ;p <3

  


Namn: jasper

Ras: sebiriskkatt

Pris: Är du intresserad så hör av dig till mig.

Han e leverans klar om 3 veckor.

han e en underbar liten katt, han sitter gärna i famnen o e väldigt social. <3

Mer info så får mi höa av er. <3

Mejl: cicci.love.you@hotmail.com


/Cicci :)




...

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 10 september 2010 17:47

Sitter hemma nu o e sjuk, idag har jag haft ont i huvudet o så fort jag går så blir jag yr och ser dubbelt.

Kan knappt göra nått :s

Aja snart kommer Amadeus ( hubbe ) 's nya matte o ska kolla o betala handpenning.

Aja nu är väl antagligen alla valparna sålda :((

vill inte bli av me alal :((

Aja kattungarna har vi inga sålda en :s

Blir jobbigt för dom vill jag bli av med, för det e jobbigt att ha 4 kattungar

som rejsar på nätterna o en kattmamma som skriker -.- ( hon löper igen :s )

Aja säg till om nån vet nån som e intresserad :))

Nya bilder kommer i helgen. för sitter vid mammas data nu o har bara bilerna på min...

Aja har inte vart hos nativa på 2 veckor :(( ska dit på tisdag :)

O vet ni??

På onsdag har jag haft nativa i 3 månader :DDD <3

LOOVE!! (L)

Aja ska gå nu typ elr nått för mår inte så bra.

Jag blir bara såååå rastlös när jag e hemma förlänge :s..

Aja får försöka  hitta på nått litet i helgen :) <3

Nån som vill ses kanske?? (aa''

Idol ska jag väl kolla på ikväll, haha så roligt jag hade åt en igår xdd

haha han bara håll käften, jag ska gå vidare !! xdd hahaha <3

Jag vet jag skriver mkt men jag e sååå rastlös xdd <3

Aja ska gå nu säger vi för kommer inte på nått mer att skriva..  <3

/ Cicciii ;** <3

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 8 september 2010 19:33

Vart ju frisk i helgen. så har gått iskolan måndag tisdag o idag. men idag vid lunch så hade jag svårt att andas. försökte att ignonera de men det gick inte, har ont i huvudet också. Sen så är ju milla ( syster) Här o hon har ju halsflus. så kommer antagligen få de också -.- Åååå vad jag hatar de här, orkar inte va sjuk längre.

Blir så rastlös :s.

Sen så har jag inte varit i stallet på två veckor nu ;((

Saknar min lilla natiiiva <3

Aja.

Menmen Idol börja ju igår,, hahha fan va roligt xdd o kolla ¨på alla som gör bort sig <3

Men ska ta tabletterna nu så jag mår bättre.

/Ciicciii

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 5 september 2010 15:20

I fredags va ju sofie här :)<3

Igår hände inte så mkt.

Idag va de inte heller så mkt.

nyssvart ute med valparna för första gången, hehe <3

Senare kanske bästa sanna kommer ;DD<333

Hinner inte skriva mer nu

/Cicci

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards