tullumbaze

Alla inlägg under oktober 2010

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 13 oktober 2010 15:59

Va i skolan idag då..

urch jag hatar de värkligen.

Imorgon är de prov o jag glömde sakerna i skolan -.-

hehe ojj.

Aja nu är det bara 15 dar kvar tills jag o sofie åker till spanien ;DD <3

hihih fyfan va skönt o roliiigt :))

Haha som sofie sa till mig. halloween kyssen får du ge till nån i spanien.. hahah som om jag skulle göra de xdd

Aja ska väl fortsätta packa nu :// <3

/Cicciiii

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 12 oktober 2010 12:47

Ojj nu va det typ en månad sen jag sisst skrev :oo

Det har hänt ganska mycket under den tiden.

Kattungarna:

Jasper flyttade för nån vecka sen.

Emmet flyttar idag till min syster :)

Jacob flyttar på fredag.

Edward vet jag inte när han flyttar, men antagligen så flyttar han hem till hanna :)


Hundarna:

Afrodite åkte ju för länge sen.

Anastacia åkte för ungefär en vecka sen till min bästaväään :D

Akilles åker på fredag.


Hästar:

Har inte vart i stallet på jätte länge.

o funderat ju på att sluta rida.

men inte helt säkert. 


Sjuk:

Har ju vart på sjukhuset flera gånger nu o tagit prover. så kommer antagligen snart få veta vad som e fel hoppas jag.


Spanien:

De e ju spanien om 16 dar :D

fyfan va roligt jag o bästavään kommer ha :)

Vi ska va där i 12 dar :DD <3


Sen har det hänt massa mer men orkar inte skriva om de just nu.

/ Cicciiii ;*<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards