tullumbaze

Alla inlägg under augusti 2010

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 30 augusti 2010 18:34

gaaaahhh!!!!!! imorgon kommer the vampire diaries säsong 1 släppas ut !!! gaiiiiiiiaiaiugipf hj zgtr äkuibm ktj ungzä

GAAAALLLLET taggat till att köpa den efter ett tag då priset sänkts ;)))) 

hihihihih xd 

aja sen om typ 2 veckor så kommer första avsnittet av säsong 2 att komma ut ! 

iaf det är drrrrrrrrrrr........ TORSDAGEN DEN 2 SEPTEMBER KL 20.00 2010 !!!!!

 men det är i USA  och inte i svergie ;@ ;'C 

datumet när den ska sändas i svergie är inte satt en... men kolla dethär... 

det är trailern för hela säsong 2 ;)) 

men försök hitta ett ställe på datan man kan kolla slutet på av säsong 1 om ni inte sett den , då fattar ni vem den andra av " tvillingen " är ;))


om det inte funkar klicka på denhär länken ;

------------------------------------------------------------


http://www.youtube.com/watch?v=biyy91tt9S0


------------------------------------------------------------

chekkah ;) !

// Sofieeee

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 30 augusti 2010 18:22

haha hej hej igen :P 

nu va det ett bra tag sen jag la ut ;) 

har inte orkat blogga nåt :P hehe lat som jag är :))) 

men aja , nu hela helgen sen i fredags har jag varit sjuk ;(( riktigt sjuk så det har inte allt varit kul ;ooo 

men nu är det mästa över , lite förkyld och hostar som om jag...eehmm... ska dö ;).

Meeeeen!!!......... imorgon blire skola igen ;) känner att jag har dåligt själförtroende för att jag kommer efter i matten nu även fast jag säkert hammnar med den sämsta gruppen bland alla 6 or ojj 7 or xd hehehe svårt att få in att man går i 7an nu ;))) sofiegilander börjar bli en stooor flikkah ! ;)) aha, sug på den ni ;) heheheh xd 

nu har jag grymt trååååkigt det är därför jag lägger ut , men ska närsomhällst ta karin till mamma ( alltså cykeln ) och äta och duscha :DDD ska bli myys :D 

hehe aja :P sen kollar man väll på film eller väljer kläder te imorgon , mina 2 viktigaste linnen måååste tvättas snart... eller aah , men jag behöver de , får tjata på morsan ;oo 

justee !!!!!! längtar te imorgon !!.... säger mer i nästa inlägg det blir jonnigt att läsa annars ;) 

liten bild på mig som jag överredigerade :P hehe aja hehe ögen är inte så röda och håret är ljusare ;) sen lite mer men det ser ni nog ;PP   

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 27 augusti 2010 20:46

Försov mig imorse, men fick inte sova nått inatt för min syster hållde på att putta ut mig hela tiden -.-

Aja men klockan ringde men sen så somna jag om -.-

o sen så vakna jag av att malin ringede på min dörr xd haha o då skulle jag ha gått till skolan xd

men vi kom bara 5 minuter försent så jag va riktigt duktig ;)) <3


Aja sen iskolan hände väl inte så mkt.

Sen kom jag hem och sen till stallet <3

Hoppade med simone idag, gick inte alls bra :((

Hon vägrade att gå framåt o så :s

Aja har lektion med henne på söndag så hoppas de går bra då !! <3


pööööözzz

/Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 26 augusti 2010 21:06

Tråkiiig dag idag i skolan -.-

skulle på fotografering med elevrådet,

Aja sen så efter skolan kom jag hem o så myste jag me mina valpar såklart :D <3

Senare kom min syster hem ;DD<3

Roooligt att träffa henne igen, har inte sätt henne på ett tag för hon har ju jobbat i malta :)) <3

Hon har typ blibit skit bru ;ooo

jag villv ocksååå -.- <3

haha sen så va jag nyss på agilityn med trazzel<3

de gick ganska bra :))

ska antagligen va med i södermanlands cupen om två veckor<3

Läääskigt xd har bara kört på hemma planen förut o nu ska vi till södertälje :oo

Aja ska gå nu skriver mer imorgon


Pööööözzz

/Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 25 augusti 2010 09:38

Sitter i skolan nu.

ska typ ha skolfoto snart..

Aja igår va jag hos nativa <3

red ut me simone o sasha :)) <3

Idag ska vi iväg o kolla på lägenhet :)

o så ska vi flytta hundarna ut i köket för dom börjar röra sig så mkt.<3

kattungarna smiter hela tiden -.- <3

Men men ska stänga ner innan läraren ser xd haha <3

Juste i helgen jobbade ju jag o sofie xD<3

vi hade ganska roligt xd hehe

mkt som hände ;)) <3

Haha o ni får inte veta en sak ;)) <3

//Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 19 augusti 2010 20:50

I måndags.

Skulle jag ha haft ridlektion kl 4 sa mamma. men när jag va påväg till bussen som gick 14,24 så ringer mamma o säger att jag ijänkligen hade lektion kl 2. så jag missade den -.- så fick gå hem igen.

I tisdags.

Va bästaste sofie här ju :D <33

O vi baka tigerkaka ;))

Sen så skulle jag till stallet vid 15,24 men orkade inte när jag kom till busshålls platsen för missade bussen o orkade inte vänta.

så då va jga me sofie istället<3

I Onsdags.

Började skolan igen -.- hata de..

Aja va iskolan o sen hem sen till bussen o red nativa med simone o hennes häst :))

sen så hämta mamma mig o så typ hann jag inte så mycket mer.

I dag.

Skolan igen -.-

Sen gick jag hem för va hundvakt..

Ååååå så söta hundvalparna e asså :D <3

O kattungarna förstårs <3

Aja imorgon ska jag till skolan sen bir det tjejkväll med syrran o bästavän..

  


Pöööözzz

/Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 16 augusti 2010 00:08

hann inte till nativa igår/söndag, men en sak bara

igår har jag haft henne i precis 2 månader :D <3

LOVE!<3


Aja idag/Måndag ska jag till stallet vid 2 tiden :)

för har lektion vid 4 :p <3

Sen händer väl inte så mkt.

Längtar till helgen för då blir det roligt med bätavään ;)) <3


/Cicci

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 15 augusti 2010 12:11

Vaknade för ungefär en timme sen.

Fick ju skit brottom eftersom kl 12 skulle en kattköpare komma, så stressade mig upp. sen så ringer dom o säger att dom inte kommer..

-.-

aja har typ inte sovit något inatt pågrund av katterna som springer i mitt rum o hundvalparna som skriker -.-

Aja ska till stallet senare :)

imorgon har jag lektion med nativa så jag måste konsentrera mig riktigt mkt idag.

Aja ska kolla på film nu <3

PÖÖÖÖÖÖZZZ

/Cicci

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards