tullumbaze

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 6 augusti 2010 16:24

hashahahahahaha hej he nu är vi igen xd

hihhihihikhihihhigh< zblödznixfxuof

sry jag fick ett ryck xd

hehehehe vi glr inte mke jag har jäte ont i magen

ska laga tacor åt 8 pers -.- och jag som är hungrig och jätte trött , cicci får fixa köttet som alltid och jag grönsakerna fast jag tar inte löken jag stört bölar hihihih

angående de , ska jag lägga ut nästa in lägg ;)

heheheheheh  aja nu har jasg typ inte nåt att skriva ,,,, eller joo . heheh kanske ni redan vet men kattungarna är huuuuuurrrr söööta som hällst nu >;)))))

/ sofie


Av Cicci stavem & Sofie gilander - 6 augusti 2010 10:24

Va hos min Älskling nativa igår :)<3

Gick ju bra i början men sen så sprang hon så nära ''väggen'' elr höbalarna som står vid väggen och då fastar jag med foten. känns som om den går av.. men men nu är det bättre, kunde inte gå igår men nu har jag bara jätte lite ont.

Moa va med o fota också TACKK! :D <3

Bilder från igår :)

     


Känner mig lite liten på henne men endå haahh <333


Aja idag kommer morfar o mormor. som jah inte sätt på typ halv år elr ett år. :) <3

Sen så kommer sofie också :D <3


/ Cicci   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards