tullumbaze

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 13 juli 2010 21:37

hej hej 

orkar inte fixa rexter åå skit idag :P 

nu är kl inte så mke ..... bara typ halv 20 i 10 :P men ingen bryr sig hahah :P 

va nyss åå bada med Cicci haha sååklart ;)) <3<3 

vi badade i magsjön tror jag det heter hehe är inte säker kanske malsjän :P men det är en liten sjö iaf och man ser i vattnet en bit :P men sen blir det KOOOOLLL svart och stupar rätt ner typ -------

                                          l

                                          v

ganska äckligt faktist :'( men det va varmt (y) <3 

kommer säker inte göra mke ikväll , kolla lite  twilight som alltid OFC! <3  älskaälskaälska! * thihihihihi * 

Juste pappas gäst va en gammal kompis te han jag inte sätt på 10 år :P haha lixom då 3 nu tretton  :D 

aja hon ska ta kör kort och hörde att de va bra i strängnäs och kom hit :)))) 

 men nu måste jag gå 



en är gammal , bjuder <3PUUUSSSSS PUUUUSSSSS!!!!!! älskar er alla ! <3<3<3<3 

/ SOFIIIEEEEE<3<3 

Av Cicci stavem & Sofie gilander - 13 juli 2010 13:44

Hej hej!


 

idag har det inte hänt mke , kmr inte hända så mke.... x)

vaknade vid straxt innan 10 , ganska bra endå.  Efter jag vakna la jag mig i soffan och lyssna lite på MTV :D  det har blivit en favorit kanal nu..... ;) och tv6 typ , hahah 

sen så skulle jag till pappa , men innan det fick jag ett litet ryck xd så jag gick faktist ut med Kattis :)).. hon tyckte det a kul lite läskigt med massa ljud och saker omkring xd och hon har varit ute katt fast när hon bodde på landet för kanske ett år sen :)) så hon va en rar liten kattunge och nu ett jobbigt litet monster ;)) men det gick bra tills hon såg " den dära saken som la nåt i lådorna utanför mitt hus " nhahahahah , jag lovar hon vä nära på att svimma av breväraren typ ;)))) ASG!!

sen släppte jag in henne skulle ta ut min lilla prinsessa Alice men hon sprang upp för trappan och gömde sig under somman när hon fick redan på att hon skulle ha sele ( vet inte vad jag ska skriva där ) på sig xd hahahahahaa , stackaren så liten och hjälplös :')) 

men jag sket i det lämnade trollen hemme och åkte till pappa , åkte och bara ,,,,, eller skulle men jag fick inte lust så åkte hem och nu sitter man här , bloggar lite och lyssnar på " Satellite" med Lena ..... den är ganska skön att lyssna på ;)) 

men bloggar säker mer sen då pappa och jag får en gäst :P


PUSS PUSS ;** 

SOFIEY



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards